fredag 9 mars 2012

Spännande möten en tidig fredagmorgon

I morses var jag uppe riktigt tidigt, ja ni vet ju har jag har haft det med morgnarna... Klockan 7 var jag inne i stan för att gå på yoga! Väl framme berättar ledaren att hon har ont i ryggen och tyvärr inte kan leda något yogapass, men iallafall erbjuda en stunds meditation - pooja. Hmm, så klart viss besvikelse, men ändå känslan av att göra det bästa av det som erbjuds. Efter närmare en timmas skön meditation serverades lite te och spontant blev vi fyra som var där sittande i ett skönt samtal om livet. Så häftigt att möta andra människor som man inte alls känner på ett så öppet och förutsättningslöst sätt och känna att morgonen startade så himla bra! Tack för den stunden!
Jag har kännt mig lite lätt sprudlande hela förmiddagen - så uppgiften har varit att inte dra igång för mycket utan bara göra lagom ;-)

Det blir inte alltid som man tänkt sig, det kan bli hur bra som helst ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar