torsdag 22 mars 2012

Yoga - thats my cup of tea!

Tack Helena för att du tog med mig på mitt första yogapass, det är så kul! Nu ska ingen tro att jag övergett BK (Basal Kroppskännedom) Nä, inte alls! Det häftiga är nämligen att det går så bra att integrera. Känner att jag tar med mig insikter, upplevelser och instruktioner jag fått från det ena till det andra och därmed fördjupar upplevelsen.
I Lösningsfokus pratar man om "Gör mer av det som fungerar!" Det här är något som fungerar för mig!

Så just nu går planerna på att få in regelbundna pass Yoga och att använda min tanke-energi (den lilla som finns) på att  ta tag i arbetet inför kursen jag ska hålla till hösten i BKA (Basal Kroppskännedom i Aktivitet) - ni vet väl att det kommer bli Världspremiär? Så det här kommer säkerligen återkomma regelbundet i mina inlägg framöver :-)

/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar