tisdag 13 mars 2012

I trädgården försvinner tiden

Äntligen en stund i rabatten! Våren är här, orken börjar återkomma, men jag vet att båda kommer få små bakslag och det är naturligt :-) Hoppas inte bara intellektet utan även känslan förstår det nästa gång ;-)
I trädgården glömmer jag all tid och andra eventuella "måsten", men det som är jobbigast är att jag kan bli väldigt hungrig innan jag inser att flera timmar har sprungit iväg, fast jag bara skulle gå ut en liten stund... Det måste ju vara samma tidsuppfattning som infinner sig hos sonen när han spelar dataspel...
Idag fick jag sällskap av ett kärlekskrankt fjärilspar i rabatten, tyvärr var de inte intresserade av allt för närgångna blickar så de var inte helt lätta att fota


Våren ger mig hopp om livet!
/Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar