onsdag 28 mars 2012

Stolt mamma

Igår kväll var vi på dotterns klasskonsert. Ni vet sånt som alla föräldrar går på, men wow, de var så duktiga!! Ni skulle ha varit med! Skithäftigt när alla ungdomar är med, sjunger, körar, spelar gitarr, piano, trummor mm mm - alltså inte ett instrument var, utan man byter i nästan varje låt och dessutom låter det riktigt bra! Men bäst var så klart min dotter :-)


Hon hade förvarnat mig; ta med öronpropparna! Men även det var en fantastisk upplevelse; jag klarade att höra och njuta av konserten utan öronproppar och utan stressreaktion - tydligt tecken på att jag mår bättre!! (Detta trots att jag jobbat alldeles för effektivt på förmiddagen och varit helt slut hela eftermiddan - i och för sig sov jag ju en lång stund och återfick faktiskt lite ork)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar