onsdag 31 juli 2013

Porslinsbröllop!!

Idag har vi firat vår 20-åriga bröllopsdag - En underbar dag tillsammans!



20 röda rosor av min käre make - även om blomsterbudet lyckats avslöja sig blev jag helt rörd :-)









Vi fick barnens hela rätt att precis bestämma vad vi skulle göra - att det då blev att klappa spindlar och krama boaorm det hade man aldrig kunnat tro ;-) Men innan dess både härlig fika och trevlig promenad i Skansens stadskvarter och några trädgårdar.



Tänk att det är 20 år sedan vi gifte oss och min mans kusin sjöng Kristallen den fina för oss i kyrkan, akompanjerad av svärfar, det var helt underbart - kändes som han sjöng bara för oss:-)  


Tack för att du finns i mitt liv! Mannen som väntat in just mig, han som är mitt stöd och ankare i livet! Nu siktar vi väl på Guldbröllop?!
Din för evigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar