söndag 28 juli 2013

Inte en droppe regn...

... på flera veckor!
Igår hade jag årets första chans att bada i havet! Nu är jag varken ett blötdjur eller badkruka, utan jag badar gärna bara vädret är fint och vattnet varmt, inga små krav, men iallafall ;-) Men lagom till vi kom ner till stranden med lunchkorgen och badväskan packad så kom även molnen och en stund senare även regnet :-(
Några timmar senare, hemma igen, sken solen från klarblå himmel igen - är det det här som kallas att träna "acceptans"??


Men innan stranden var ju dagens viktigaste - uppvisningen från veckans gympaläger!

Här skulle ni få se en film på sonens trampetthopp "sträckt med skruv", 
men jag skyller på tekniken; jag lyckas inte lägga in film :-(


Idag kom det ett första regn här också, men alldeles för kort för att naturen skulle släcka törsten, det blir att vattna med slangen igen - aldrig är man nöjd ;-) men det är kanske tur att vädret iallafall fortfarande är något som människan har svårt att styra över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar