tisdag 21 maj 2013

Nytt försök, det känns viktigt

En av tankarna när jag startade den här bloggen var att skriva om vad som faktiskt hände när jag blev sjuk och allt konstigt som blev i knopp och kropp därefter. Det har känts viktigt i den här processen, men ibland svårt och känsligt att försöka formulera det på ett förståeligt sätt. Jag har påbörjat skrivandet om detta vid flera tillfällen "Hur var det i somras?" och har flera utkast liggandes, men sen har det varit för mycket aktuellt som pockat på och behövts skrivas först, så...
Nu gör jag ett nytt försök att publicera den här berättelsen, vissa delar blir lättare med distans men andra har jag faktiskt svårt att komma ihåg - var jag så dålig??
Jag har tänkt att om jag numrerar dem kanske det är möjligt för er att hänga med i turordningen. Vi får se vart vi hamnar? Jag provar etiketten "Det var då"... då för precis två år sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar