onsdag 11 juli 2012

Reflektioner över året som gått

Ja, något som jag blivit ganska bra på under det här året är att njuta! Njuta av livet just här och nu! Alla har hört och många har sagt klyshorna om detta; typ Carpe diem, Fånga dagen, lev Här & Nu, träna Mindfulness, men det är något helt annat att verkligen göra det. För mig har dessa uttryck fått en helt ny dimension under året som gått - synd bara att det ska krävas så hårda smällar innan man lär sig detta... eller iallafall har det gjort det för mig!
Nu när jag verlkigen kan säga att jag landat i Nuet, åtminstone för stunden för det är ständig färskvara, börjar det bli hög tid att reflektera över året som gått - för det har verkligen innehållit väldigt mycket annat än njutning...
Följ med mig genom året, även om det nog blir lite hipp som happ i tid, och kommentera gärna det du funderar över, kommer ihåg på ett annat sätt eller vad helst som kommer upp i dina tankar. Dina reflektioner ger mig också ytterligare kunskap och tankar att ta med vidare på livets resa!

Tack på förhand!
Kramar Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar