onsdag 25 april 2012

Mycket surr i huvudet = mycket ord

För ett tag sedan fick jag en så klok kommentar av en nära vän som läser min blogg. "Du behöver inte skriva så långa och välformulerade inlägg. Man får skriva bara Nu mår jag skit!eller så." Men jag har ju så mycket som surrar i huvudet och vill ut! Ibland blir det nog lite mycket för dem runt omkring så då är det kanske tur att jag får formulera mig i text i stället ;-)

Har ungefär 10 utkast påbörjade, finns så mycket tankar att skriva om... De flesta är tillbakablickar på året som gick, hur det verkligen var i somras när jag mådde som sämst, men det är svårt att faktiskt minnas och få ihop det hela... I och för sig är det ju bra att leva i nuet, men det är en konstig känsla att jag redan tappat den direkta känslan över hur det var och hur det kändes i kroppen, fast att det då var så starkt. Konstruktionen människan är verkligen otrolig!

Den här gången blev det ett något kortare inlägg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar