onsdag 12 september 2012

Onsdagar...


Så var det onsdag igen... Nu har jag gjort bara lite, lite för mycket i några dagar, så den här dan har gått åt till vila :-( Att ha en dag för återhämtning kan ju vara riktigt skönt, men att sova bort större delen av dagen är ju inte precis "balans". Efter knappt två timmars jobb i morse (som fungerade bra) var cykelvägen hem ovanligt lång. Jag deckade på sängen, å ett par timmar senare avnjöt jag iallafall en skön lunch på altanen - mer trädgård än så blev det inte idag...
Nu ikväll dristar jag mig till att göra lite hemgjord äpplekräm = dagens ansträngning :-)

Men jag tror iallafall att denna veckas dipp inte blir djupare än så här - då får jag väl vara rätt nöjd ändå ;-)

/Pernilla

2 kommentarer:

  1. Pernilla,
    Det är jättebra att du orkar med det du gör även om du inte tycker det blir sâ mycket! Men det är mycket! Det är svârt att lägga av med självkritik. ibland mâste man acceptera att det som är nu i nuet är bra, bara det här lilla just nu. Kram Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är svårt att acceptera att nuet innebär så här lite, men det går iallafall ganska bra emellan åt. Det som är allra svårast är att stå ut med den ständiga tröttheten - att liksom ständigt längta till sängen...
      Tack för din support!
      Kram Pernilla

      Radera